Vi forholder oss til Forbrukerkjøpsloven som gir 5 års reklamasjonsrett på våre typer produkter. Du finner informasjon om reklamasjon og vårt reklamasjonsskjema her.


Vi sender ut servicemedarbeidere på reklamasjonssaker, men utover dette har vi dessverre ikke kapsitet til å assistere med service. Ta kontakt med oss hvis du er usikker på om du har en reklamasjon, reklamasjonsskjema finner du her.


Nei, vi har dessverre ikke montører som kan montere inn vinduer, og oppfordrer derfor til å kontakte en snekker for en korrekt montering av produktet ditt.


Ta kontakt med vårt sentralbord på 61 18 80 10, så sender de propper til deg.


Vi er opptatt av å levere kvalitet og at du som kunde skal være fornøyd med produktet du har fått fra oss. For at vi skal kunne rette opp i problemet så raskt som mulig trenger vi at du fyller ut vårt reklamasjonsskjema – det finner du her. Har du spørsmål til opplysningene i skjemaet ta kontakt der du kjøpte produktet for hjelp.